pátek 14. dubna 2017

NBA francúzske hviezdy hrajú cez smútok: "Myslel som na to celú hru"

Pelicans centrum Alexis Ajinca priznal, že bolo ťažké sa sústrediť na basketbal v piatok večer.

Ajinca od Saint-Etienne, sa obávajú o bezpečnosť svojej rodiny v Paríži, kde teroristických útokov zabila najmenej 120 ľudí. Nemal dostať potvrdenie, boli všetci v bezpečí, kým potom, čo New Orleans '100-81 straty v Toronte, a bol obzvlášť zaujatý pre bratranca, ktorý bol na Stade de France, kde francúzska hra s Nemeckom bola otriasli zvukom blízkosti explosions.Paris útoky: jeden útočník, French extrémista známy políciu '- živá ďalšie

"je to šialený svet.Myslíte si, že ste v bezpečí, práve idete kráčať po ulici a ďalšia vec, ktorú poznáte, ž e ľudia začnú strieľať, "povedala Ajinca. "Moje modlitby idú do mojej rodiny a priateľov." Ajinca napísal: "Modli sa za Paríž" na teniskách a požiadal svojich nasledovníkov Twitter o "Modli sa za svoju rodinu a priateľov" pred zápasom.

" Bola to zvláštne. Premýšľal som o tom celú hru. "

V Chicagu sa hokejisti Nicolas Batum a Bulls Joakim Noah podelili o chvíľu pred svojou hrou.Batumi je z Lisieux, Francúzsko a hral za francúzsky národný tím v roku 2012 olympijské hry. Noemova otec je bývalý francúzsky tenista Yannick Noah. Pár požiadal o rodinách navzájom pred tipoff, a obaja mali dobrú správu pre správy.

"Still ťažký deň pre nás," povedal Batumi po chicagskej 102-97 víťazstve. "Myslím, že o tom všetkom hra. Chcel som urobiť dobrú hru, aby im ukázal na ceste, sme silní. "

Batumi povedal, že zostal na svojom telefóne tak dlho, ako je to možné pred stretnutím sa snaží nájsť svoju rodinu. Má sestru, ktorá žije neďaleko miesta jedného z útokov.

"Hovoril som s mojou sestrou a niekoľkými priateľmi a všetci sú v poriadku," povedal Batumi. "Sú v šoku.Povedali mi, že Paríž je ako vojna vonku. Všetci sú vonku. Polícia je vonku. Armáda je vonku. "

Noe žil v Paríži od roku 1988 do roku 1998, a jeho otec vyhral French Open v Paríži Roland Garros v roku 1983. Noah tiež volal rodine pred stretnutím potvrdiť všetci v poriadku .

"Nie som si istý, [čo sa stalo]," povedal. "Ja len viem, že to veľmi, veľmi smutné, čo sa deje v Paríži. Mnoho ľudí zomrelo bezdôvodne.Nie sme si úplne istý, čo presne sa stalo. "

" Náš svet teraz má toľko rôznych tragédií, toľko rôznych nevinných ľudí a obete strácajú životy cez nezmysel, a dúfajme, ž e v určitom okamihu v čase ľudia si uvedomia, že to nie je spôsob, ako žiť, "povedal James.


Žádné komentáře:

Okomentovat